Organizacja imprez
REGULAMIN
IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W WIELKICH WYRĘBACH
§ 1
Niniejszy regulamin określa zasady utrzymania porządku i zapewnienia bezpieczeństwa osób uczestniczących w imprezach okolicznościowych organizowanych w ramach działalności Domu Pomocy Społecznej w Wielkich Wyrębach, zwanego dalej „DPS”.
§ 2
Podczas imprez okolicznościowych organizowanych w DPS obowiązują następujące zasady:
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie imprezy zobowiązane są do:
- zachowania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na imprezie,
- stosowania się do poleceń pracowników DPS w zakresie związanym z zapewnieniem porządku i bezpieczeństwa uczestnikom imprezy.
- Zabrania się:
- wnoszenia broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów (narzędzi) oraz materiałów wybuchowych i wyrobów pirotechnicznych,
- wnoszenia napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.
- Uczestnikami imprezy nie mogą być osoby nietrzeźwe lub będące pod wpływem środków odurzających.
- Uczestnik imprezy zobowiązany jest do wyrzucania wszelkiego rodzaju odpadów do przeznaczonego do tego celu kosza.
- DPS nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek przedmioty pozostawione w miejscu zorganizowania imprezy, będące własnością uczestników imprezy.
§ 3
Osoba naruszająca zasady wynikające z niniejszego regulaminu, jak również zakłócająca przebieg imprezy w inny sposób, w szczególności stwarzająca zagrożenie dla bezpieczeństwa innych uczestników, może zostać wykluczona z dalszego uczestnictwa w imprezie, w drodze decyzji Dyrektora DPS lub innej upoważnionej przez niego osoby.
§ 4
Niniejszy regulamin podlega upublicznieniu na tablicach ogłoszeń, w widocznym miejscu w siedzibie DPS w Wielkich Wyrębach oraz na stronie internetowej DPS.